Fittipanni

Fittipanni

Fittaréna!

2014. november 16. - bonakati

10306751_662051653910208_2709216634539381416_n.jpg

Forrás: IWI Oktatási Központ Facebook oldala

Sziasztok Fittipannik!

Először is mindenkitől sűrű elnézést kérek, amiért csekély 2 hetet késtem a Fittarénás posttal... Tudom, hogy nem kifogás, de tényleg sűrű volt az utóbbi időszak, nem nagyon tudtam rendesen leülni és összerakni a postot. De most itt van végre!

A Decathlon Fittarénát november első hétvégéjén tartották, így jön ki a két hét csúszásom... Arénán eddig nem voltam, csak Fitbalanceon kétszer. A fittaréna kötelező program volt a sulival, bár a kötelező szó jelen esetben furcsán hangzik, mivel nagyon szívesen mentem. 

Egyik IWI-s társammal, Enikővel vettük nyakunkba a rendezvényt. Nagyjából hasonló órák érdekeltek minket. Kezdetben kicsit nehézkesen indultak a dolgok. Kiderült, hogy voltak órák, amikre szerettünk volna menni, de már beteltek. Bosszúsak voltunk akkor is, mikor reggel 10 órakor az orrunk előtt fogyott el a Biotech standnál a regisztrációért cserébe osztogatott kulacs. Bár azért gondolom nem készültek túlzottan, ha ilyen korán elfogyott. Nem baj, a táplálékkiegészítőket forgalmazó cég kárpótolt: ismét lehetett kitöréseket, vagy karhajlításokat végezni shakerért, a Fitbalancehoz hasonlóan. Gazdagabb is lettem egy szép zöld darabbal. 

10489705_10203959086951714_4537157586426480529_n.jpg


Amíg nem kezdődött az első óra, amit kinéztünk, körbejártuk a kiállítók standjait. A Fitbalancehoz képest kevesebben voltak kint, de még így is bőséges választék volt a különféle kóstolókból, újdonságokból, ételekből, italokból. Enikő nagy kedvence a kókuszos energiaszelet, míg enyém a Peak fagyi lett... Ezt természetesen nem ehettem volna, mert nem laktózmentes, de szerencsére az a kis adag nem ártott meg.

InstaSize_2014_10 _ 166827.jpg

 
De térjünk a lényegre, az edzésekre! Az első óra, amin részt vettünk Michael Dela Cruz KamiBo nevű órája volt. Michael a KamiBo egyik megalkotója. Harcművészetekre épülő edzésforma ez, kickbox, karate és box elemeket ötvöz. Sajnos az óra nagyon rövid volt, csak 20 percig tartott. Alap ütésekből, rúgásokból állt. 20 perc alatt nem annyira sikerült megismernem, hogy miért is jó nekem a KamiBo, miben más, mint egy sima box aerobik a vicces bemelegítésen kívül, ahol a csí-vel babráltunk. De a prezenter nagyon jó volt, energikus, jókedvű, így teljesen pozitív érzésekkel távoztam a KamiBo óráról.


Ezután következett Borsos Peti cardio kickbox órája. Röviden összefoglalva szuper volt. A boxos óráknak nagy rajongója vagyok, szerintem nagyon szórakoztató és kiváló cardio edzés a box. Futni edzőteremben nem szeretek, szabadban inkább, de azért azt is meg tudom unni… A boxot viszont sosem. Persze kicsit vicces, ahogy 40 nő nagyon keménynek gondolja magát miközben ezerrel püföli a levegőt, de ha nem veszi magát túl komolyan az ember tényleg nagyon szórakoztató. A hangulat közhellyel élve fergeteges volt. Bárkire ránéztem, egyből egymásra mosolyogtunk. Peti energiája mindenkit pörgetett. Nagyon fontos szerintem, hogy az edző energikus legyen és látszódjon rajta, hogy élvezi, amit csinál. Ez motiválja majd a vendégeket és segíti őket át a holtponton. Íme az óra végi csoportkép- mindenki izzadtan és boldogan. A baseball sapkás DJ mögött bujkálok én is;).

1464653_837676479597178_2358432908265945653_n.jpg

Forrás: Borsos Péter hivatalos Facebook oldala 

A kick box után rögtön rohantunk Péntek Enikő órájára a nagyszínpadhoz. Rengetegen voltak természetesen, de nem is csodálom. Eddig egy Niveás rendezvényen voltam nála, akkor nagyon tetszett az órája. Az intervall és a saját testsúlyos edzéseket nagyon hatékonynak tartom. Nagyjából ezekre épülnek Enikő órái is. A személyisége is nagyon szimpatikus és hiteles nekem. Az órán megdolgoztuk a teljes testet és fejlesztettük az állóképességet is. 

10743676_10203961188644255_1080788648_n.jpg

 

Rövid szünet és egy második kör kóstoló után ismét egy boxos óra követezett, Gárdus Bence és Oravecz István vezetésével. Megfigyeltem, hogy ezeken a rendezvényeken valahogy mindig box aerobikon kötök ki a legtöbbet. Az a baj, hogy az eszközös órák mindig percek alatt betelnek, és a többi közül pedig ez az óratípus érdekel a legjobban. A két fiút is ismerem régebb óta, nem volt kérdés, hogy megyünk az órájukra. Talán kísérletezőbbnek kellene lennem, de nagyon bosszant, ha elmegyek egy ismeretlen órára, amiről kiderül, hogy gyenge, mikor mehettem volna az ismert erősre. Bence és Ora is hozta az elvárt színvonalat, jól megdolgoztattak minket, de nem is vártam mást. A két srác egyébként múlt hét óta a Pannónia Utcai Általános Iskolában együtt tart órát 18:00-19:15 között. Én sajnos nem érek oda 6-ra, de biztos, hogy ezek is szuper hangulatban telnek.


Bencéék órája után be akartunk iktatni Enikővel egy gerinctréninget, de végül megálltunk a Bijó standnál masszíroztatni… Szerintem jó döntés volt, még az a pár perc is szuperül esett. Ráadásul tudtuk, hogy hátra van még Bánkuti Gabi Spartan Fighter órája, tartalékolni kellett. Ez volt az utolsó, amin részt vettünk, illetve nagyjából a program utolsó óráinak egyike is. Technikai problémák miatt kicsit döcögősen indult az óra, valamint az ilyen köredzés jellegű órákhoz szerintem kicsit rövid a 40 perc, ugyanis a Fittarénás órák 40 percesek voltak. Ilyenkor be kell mutatni a feladatokat, el kell helyezkednie az embereknek, ez időigényesebb. Ennek ellenére jó kis óra kerekedett, szuperül zártuk a napot. Volt girja, agility létra, gumiabroncs, kétféle gumikötél, sok-sok segítő edző Gabi csapatából és katonák is. Igen, katonák, bejött ugyanis három katona??? motiválni minket. Nem tudom, hogy hivatásosak voltak-e, de mókás volt.

10730769_612843708826316_6702027346168135254_n.jpg

Forrás: Gergely Zákány Photography

 

10644990_612844012159619_1517623445360572399_n.jpg

Forrás: Gergely Zákány Photography

Összességében nagyon élveztem a napot. Alig várom a következő ilyen rendezvényt. Hiába a tömeg, az órák széles választéka és a hangulat mindenért kárpótol. Aki kicsit is szeret sportolni, annak mindenképpen javaslom, hogy próbáljon ki egy ilyen "fitt napot". Azoknak is hasznos, akik szívesen ismernének meg új óratípusokat. Itt egy helyen egy nap fix összegért rengeteg mozgásformába belekóstolhatnak. A hozzám hasonló fitness freakeknek pedig KÖTELEZŐ!

A bejegyzés trackback címe:

https://fittipanni.blog.hu/api/trackback/id/tr606907327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása